Nejlepších 50 bouračů tuku

Každý máme nějaký ten zaručený prostředek, jak „zatočit“ s nadváhou. Pokusme se tedy dát dohromady hitparádu tukožroutů. Jestli jsme na něco zapomněli, napravte to, prosím, v diskusi.



Říká se, že mezi nejdietnější jídla na světě patří japonské sushi – hlavně rolky syrového rybího masa s rýží. Zdá se, že Japonci to mají lety vyzkoušené. Ostatně náš přehled to potvrzuje.
Chcete pomoci v boji s nadváhou?

Zde je  seznam padesáti největších nepřátel tuku.

   1. Jablka obsahují pektin, který vyvolává pocit nasycení.
   2. Banány jsou rychlým zdrojem energie se svými přírodními cukry a také stimulují vylučování vody.
   3. Hrušky mají vlákniny, které snižují hladinu cholesterolu a vážou tukové buňky.
   4. Bobulové ovoce (jahody,ostružiny,borůvky) je bohaté na bobtnavé látky. V žaludku tedy tvoří pocit sytosti.
   5. Citrusy obsahují „tukobijce“ vitamín C a také vlákniny. Především pomeranče jsou na ně bohaté.
   6. Papaya  je kaloricky chudá, protože obsahuje balastní látky.
   7. Artyčoky – jejich látka Cynarin pomáhá játrům při detoxikaci.
   8. Čekanka má extrémně nízkou kalorickou hodnotu. Je v ní hořká látka Intybin, která zrychluje trávení.
   9. Zelí – jeho pevná kozistence v syrovém stavu vyžaduje silné žvýkání, což samo o sobě je pozitivní, navíc nemá téměř žádné kalorie.
  10. Mrkev – její balastní látky pomáhají při hubnutí. Nejlepší je nakrájet ji na proužky a dávat si ji k svačině.
  11. Brokolice – jedna z nejužitečnějších zelenin obsahuje mnoho vitamínů a minerálních látek, které jsou důležité při destrukci tukových buněk.
  12. Pórek – kromě užitečných látek obsahuje také kalcium, důležité při trávení.
  13. Chřest nemá skoro žádné kalorie ( asi 16 kcal na 100g), zato je bohatý na vlákniny. Odvádí přebytečné tekutiny z těla.
  14. Rajčata jsou bohatá na vápník, který optimalizuje krevní oběh.
  15. Vodní řasy – pravá balastní bomba, bez kalorií, a navíc obsahují jód urychlující trávení.
  16. Bylinky jako pažitka, bazalka, petrželka... přinášejí do těla vitamin B a zlepšují látkovou výměnu.
  17. Hrášek je sice hůře stravitelný a občas nám dělá ve střevech potíže, ale vyrovná to tím, že má málo kalorií.
  18. Fazole obsahují vlákniny a vitamíny, které urychlují trávení.
  19. Čočka se také špatně stravuje, je to s ní stejné jako s hráškem.
  20. Odstředěné mléko obsahuje aminokyseliny vyvolávající pocit nasycení.
  21. Jogurt dodává do těla probiotika zlepšující činnost střev a pomáhající hubnout.
  22. Plísňový sýr je bohatý na syté proteiny, což znamená, že ho nemusíme sníst velké množství.
  23. Nízkotučný sýr – bílkoviny a vitamin B12 aktivují látkovou výměnu.
  24. Mozzarella je bohatá na bílkoviny, což při trávení funguje jako spalovač tuků.
  25. Treska se vyznačuje velkým obsahem proteinů a jódu, což dohormady aktivuje naše trávení.
  26. Sépie prakticky neobsahuje žádný tuk.
  27. Okoun říční – jeho maso je obzvlášť zdravé – plné aminokyselin, ze kterých si naše tělo vyrábí noradrenalin a dopamin, látky nutné k hubnutí.
  28. Mořský losos je dobře stravitelný a zároveň obsahuje důležité bílkoviny pro stavbu našich svalů.
  29. Langusty jsou bohaté na důležitý jód.
  30. Tuňák konzervovaný ve vodě – zásobuje nás důležitými omega3 kyselinami, redukujícími tukové ostrůvky v krvi.
  31. Pstruh je nosičem životně důležitých látek a přitom nemá téměř žádný tuk.
  32. Platýz je plný vitamínu D, který zlepšuje látkovou výměnu v našem těle.
  33. Humr - bohatý zdroj zinku, který udržuje inzulin v krvi na optimální úrovni.
  34. Krevety mají ideální kombinaci jódu a zinku, což se našim tukům nelíbí.
  35. Krůtí prsa jsou bohatá na bílkoviny a jejich konzumace zaručuje, že se vyhneme jo-jo efektu a že se nám tedy váha brzy nevrátí na stejnou úroveň.
  36. Telecí filé je téměř bez tuku.
  37. Hovězí játra – vnitřnosti bohaté na vitamíny, které umožňují regulovat váhu.
  38. Rostbíf, maso bohaté na bílkoviny patří k chutným dietním potravinám.
  39. Libová šunka obsahuje protein, který nenese mnoho kalorií.
  40. Žitný chléb, kromě toho, že obsahuje zdravé látky, pomáhá pomaleji vstřebávat cukr do krve než například bílý chléb.
  41. Vícezrnný chléb – jeho balastní látky omezují usazování tuku.
  42. Knäckebrot či extrudovaný chléb – látky v něm obsažené přispívají ke snížení hladiny cholesterolu.
  43. Přírodní rýže (Natural) srovnává výkyvy hladiny krevního cukru a obsahuje užitečné balastní látky.
  44. Chilli zrychluje výdej energie, spaluje kalorie.
  45. Skořice se stará o to, že potřebujeme málo inzulinu a necítíme hlad.
  46. Minerální voda – vápník, který se v ní nachází, zajišťuje, že tuk je tělem správně využit a neukládá se.
  47. Káva zvyšuje výdej energie a spalování tuku.
  48. Zelený čaj obsahuje hořčiny, které pomáhají při hubnutí.
  49. Tofu, bohaté na bílkoviny a látky podobné hormonům, pomáhá hlavně ženám v přechodu při hubnutí.
  50. Vajíčka oplývají lecitinem a aminokyselinami, látkami užitečnými při hubnutí.

voda s citronem

TO už jsem slyšela párkrát s tím citronem, tak to asi taky vyzkouším. Nejdůležitější ale je, mít silnou vůli a vyhnout se všem těm dobrotebo si je dopřát je za odměnu:-)
voda s citrónem

Já mám docela dobrou zkušenost s citrónovou vodou. Jednou za týden si dávám postní den a to potom jenom piju vodu (slabě perlivou, nebo z vodovodu) s citrónem. Ten den si nedávám ani kafe, prostě nic jiného. Už jsem si zvykla a asi i moje tělo.
Ostatní dny jím celkem normálně, jen jsem se přestala přejídat. A možná zkusím přidávat nejlepší tukožrouty. Díky
04.08.2009 12:09:09
shipka45
 

 

Preklad- Translation

UPOZORNENIE!

Táto  stránka  obsahuje  rôzne články, texty, vtipy, obrázky a iné.
Väčšina z nich pochádza z rôznych voľne prístupných stránok,
a to ako
domácich tak aj zahraničných.
Ak sa tu nájde text alebo obrázok na ktorý
máte autorské právo
- upozornite ma prosím na to buď v komentári
pri  príslušnom príspevku alebo v knihe návštev! 
K príspevku potom
dopíšem meno autora  prípadne ak na tom budete trvať tak ho  odstránim! 


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com



Sbírej fazole a získáš super věci

uloz.to - sdilej snadno data








Name
Email
Comment
Or visit this link or this one